Wilt u tijdens het narrowcasting echt de aandacht van uw doelgroep treken? Dan is de LG digital signage echt iets voor u. Dit 43 inch beeldscherm is een van de mooiste en nieuwste beeldschermen met de mogelijkheid om hem te gebruiken voor narrowcasting.
LG digital signage
De resolutie van deze monitor is 1920 X 1080. Hij is ook full high defenition. Met dit beeldscherm kan u veel kwijt in uw reclamespotje. Alle kleine details kunnen opgemerkt worden, omdat het een groot scherm is met een hoge resolutie. LG is de laatste jaren erg aan het klimmen op de markt van de monitors en tv-beeldschermen. Zij hebben laatst een beeldscherm ontworpen die naar boven en naar beneden kan in een soort tv bak. U kan dan de tv op een stand zetten dat er maar een kleine vijf centimeter van de bovenkant van het scherm te zien is. Hiermee kunnen mooie kunstige kleuren geshowd worden. Dit geeft een erg futuristisch gevoel. Zij kijken ook echt naar de toekomst. Zij werken soort van voor uit om het zo te zeggen. Qua nieuwe ideeën loopt LG ver voor op alle ander tv merken, zoals Samsung en Sony. Dit beeldscherm is een van de nieuwste beeldschermen van LG. Veel mensen gebruiken dit beeldscherm voor narrowcasting. Het voordeel wat deze monitor heeft, is dat het ook staand gebuikt kan worden. U heeft de keuze om het beeldscherm liggend of staand te gebruiken om informatie over te brengen n bij u gewenste doelgroep.
Narrowcasting
Wat is narrowcasting nou precies en waarom heeft u dan zo’n beeldscherm nodig. Veel mensen denken dat narrowcasting alleen maar reclame maken is. Het is er zeker wel een onderdeel van, maar er zijn veel meer soorten narrowcasting. Tegenwoordig hangen er in bijna alle middelbare scholen en mbo’s en hbo’s overal in de school beeldschermen. Hierop is belangrijke informatie te zien. Bijvoorbeeld of er lessen uitvallen of wat voor evenement er aan zit te komen. Dit komt wel al wat dichter bij reclame.
Ook op de werkvloer wordt narrowcasting vaak toegepast, hier worden meestal de mededelingen voor de werknemers weergegeven. Bij binnenkomst van het kantoor kunnen wel eens beeldschermen hangen die bedoeld zijn voor klanten of leeds. Zij zien dan precies waar het bedrijf voor staan en wat hun doel en missie is. Sommige bedrijven vinden dit erg belangrijk om te doen. Bij het reclame narrowcasting, wordt er wel goed opgelet waar de beeldschermen worden gehangen. Als een binnenspeelplaats reclame gaat maken doen zij dit waarschijnlijk niet bij de plaatselijke hengelsport, maar juist bij een kinderarts of in een bioscoop. De tijd is natuurlijk ook belangrijk. Bij de bioscoop zijn natuurlijk niet heel de dag kinderen. De reclame wordt dan meestal alleen laten zien voor en na dat er een kinderfilm is geweest.